Csillogó Gömbök Gyorsan És Egyszerűen

Tuesday 27 November 2012
Marton Tündi karácsonyi ötlettára kifogyhatatlan. Ma azt osztja meg velünk, hogy lehet változatos gömbdíszeket készíteni gyorsan és egyszerűen. Kedves Tündi, ezúton is köszönjük az ötleteket!:)

Így készül az egyoldalú, kék hátterű gömb...

Egyoldalú, kék hátterű gömb

Kellékek: 
  • kék színű fújós festék 
  • akrilgömb 
  • fehér papír 
  • csillámpor 

A készítés menete:
  1. Először befújtam a gömb egyik felét kékre, és letettem száradni, nehogy ujjnyomos legyen.
  2. Második lépésként megcsináltam a csillagot a közepébe: kb. 3 mm-es csíkokat vágtam egy fehér lapból, amiket összeragasztottam csillagformára. Itt figyelni, kell, hogy akkora legyen a csillag teljes átmérője, hogy épp elférjen a gömbben, de ha azt szeretnénk, hogy mozogjon, akkor lehet kicsit kisebb is. Tegyük félre a kész csillagot száradni. 
  3. Már csak az összeállítás van hátra. Ha megszáradt a gömb, és a csillag is, akkor tegyük bele az egyik felébe a csillagot és a csillámport, én kétszínűt kevertem össze, bordót és fehéret, mert az nagyon jól néz ki a kékkel.
  4. Ráhelyezzük a másik felét is a gömbnek, és már készen is van. 

Így készül a kétoldalú gömb...

Egyik oldal...

... másik oldal.:)

Kellékek: 
  • színes és fehér papír 
  • akrilgömb 
  • ragasztó
  • csillámpor 

A készítés menete:
  1. Első lépésként, vágjunk 3 mm-es csíkokat a fehér papírból és készítsük el belőle a mintát. 
  2. Állítsuk össze a képet amit szeretnénk az egyik oldalra, én egyszerűen csak véletlenszerűen tekergettem fel a csíkokat, csak arra figyeltem, hogy szimmetrikus legyen, és persze, hogy beleférjen a gömbbe. 
  3. Félretettem száradni. 
  4. Megcsináltam a másik oldalt is, ahol egy fenyőfához hasonlót próbáltam készíteni. 
  5. Rátettem a gömb egyik oldalát egy piros színű lapra, körbevágtam, de arra figyelni kell, hogy kisebb legyen egy pár milliméterrel, hogy szépen beleilleszkedjen. 
  6. Ha megszáradt a díszítés, akkor ragasszuk rá a piros körre. 
  7. Én az egyik oldalába bordó, a fenyőfás oldalába pedig fehér csillámport szórtam. És készen is van egy szép csillogó karácsonyi gömb.

Kipróbáltad? Továbbfejlesztetted? Eszedbe jutott egy másik ötlet ezekről? Oszd meg velünk és az olvasókkal! :) 

0 comments:

Post a Comment

 
© Karácsonyi ajándékok saját kezűleg | Designed by Blogger Templates.